کاتالوگ الکترونیکی

کرم AHA+ ویتامین C

Created by: Super User

این محصول، ترکیبی خلاقانه از آلفا هیدروکسی اسیدها و ویتامین C، با استفاده از تکنولوژی نانو است. محصولی که کاربردها و اثرات چندگانه و منحصر بفردی دارد. از جمله نتایج استفاده از کرم AHA+ ویتامین C می توان به روشن کنندگی (ضد لک)، تنظیم ترشح سبوم، اثرات آنتی آکنه، آبرسانی، تحریک سنتز کلاژن و اثرات ضد پیری پوست اشاره کرد.
کرم AHA+ ویتامین C ناندل به خوبی پوست را در برابر عوامل آسیب رسان محیطی و همچنین اثرات ناشی از روند پیری پوست، محافظت می کند. ویتامین C، نه تنها برای ساخت کلاژن و نگهداشت آن در پوست ضروری است، بلکه به عنوان یک ترکیب آنتی اکسیدان، پوست را از زیان های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. ویتامین C همچنین می تواند به بازسازی مجدد ویتامین E اکسید شده در پوست کمک کند. ویتامین E یکی از سرشناس ترین عناصر پوست است که به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند عمل کرده و برای جلوگیری از آسیب اکسیداتیو در غشای سلول چربی، حائز اهمیت است.
آلفا هیدروکسی اسیدها نیز چنانچه در مورد محصول کرم 10%  AHA  ناندل گفته شد، اثرات مفید متعددی برای پوست دارند و اثر همراهی آنها با ویتامین C در این محصول، در افزایش اثربخشی آنها به ویژه در خواص روشن کنندگی و اثرات ضد پیری پوست، کاملا مشهود و چشمگیر است.

روش مصرف : روزی دو بار، صبح ها پیش از استفاده از کرم ضد آفتاب یا سایر محصولات مراقبت از پوست روزانه و شبها روی پوست تمیز و خشک استفاده شود

ما را دنبال کنید

lpgptalar3

 

best instagram logo download here 15

 

 

 

ورود پرسنل

worker

تماس با ما

  • گرگان خیابان ولیعصر عدالت 22
  • ٠١٧٣٢٣٢٩٧٤0-45
  •  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • alarm clock  09:00صبح الی 21:00بعدظهر