کاتالوگ الکترونیکی

كرم ٣ كاره دورچشم چروك پف و تيرگي

Created by: Super User
مشخصه ها :
- رطوبت رسان و التیام بخش
- محافظت کننده از پوست حساس و نازک دور چشم
- ضد چروک، تیرگی و پف پوست دور چشم
- حاوی ترکیب سلول های بنیادی
- حاوی ویتامین E
- پیشگیری از پیری زودرس به دلیل وجود ویتامین E
روش مصرف :
صبح و شب روی پوست تمیز دور چشم استفاده شود.
توضیحات :
پوست دور چشم ده مرتبه نازک تر از پوست صورت است . با بالا رفتن سن ، پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده و به خاطر تخریب کلاژن ها ، نازک تر می شود .
این موضوع می تواند به خاطر قرارگیری در معرض آفتاب ، سیگار کشیدن و سایر عوامل محیطی تشدید شود .
پوست دور چشم ها احساساتی را ابراز می کند که بخش مهمی از شخصیت ما را تشکیل میدهد . مراقبت خوب از این ناحیه ، فواید زیادی را در طولانی مدت به همراه خواهد داشت . ایجاد تغییر در پوست دور چشم می تواند تاثیرات عملکردی ، آرایشی و روانی به همراه داشته باشد و از آنجا که چشم ها نقطه کانونی صورت به شمار می رود ،پف کردگی ، برآمدگی و چین و چروک نه تنها در بینایی تاثیر می گذارد بلکه می تواند ظاهری خسته و ناراحت به صورت دهد.

جالب است بدانید که پف کردگی چشم ها با خوردن غذاهای شور ، حساسیت و کم آب شدن بدن تشدید می شود همچنین مالیدن و کشیدن پوست نازک زیر چشم به خاطر آلرژی ، گریه ، پاک کردن آرایش و گذاشتن و برداشتن لنز چشم می تواند موجب شل شدن این ناحیه شود .
اگر دقت کرده باشید قابلیت ارتجاعی پوست دور چشم شبیه به یک کش لاستیکی است ، توجه داشته باشید که کشیدن مداوم آن موجب از بین رفتن قدرت ارتجاعی آن خواهد شد .

حفظ سلامت و زیبایی دور چشم
مراقبت از پوست دور چشم فرآیندی حساس است . این ناحیه پوست به دلیل نازکتر بودن نه تنها اولین جایی است که علایم پیری را روی خود نشان می دهد ، بلکه از بقیه قسمت های پوست حساس تر هم هست . در نتیجه وقتی می خواهید یک محصول مراقبت پوستی انتخاب کنید ، باید بیشتر مراقب باشید . محصولاتی که حاوی ترکیبات ملایم هستند که ظاهر چروکها را خفیف تر کرده ( لایه بردارها ) و مقدار قابل توجهی ویتامین و آنتی اکسیدان در خود داشته باشند ، انتخابهایی عالی هستند.

ترکیبات موجود در محصول :
ترکیب سلول های بنیادی گیاهان ، عصاره Hydaxystem Aquaxyl ، ویتامین E ، شی باتر ، روغن آووکادو ، روغن جوجوبا ، روغن میوه ای ، روغن کنجد

کرم دور چشم 3 کاره ژاندارسل از لاین گیاهی ( وجتالی ) یک ضد چروک قوی برای پوست حساس دور چشم بوده که پوست را از تاثیرات محیطی مضر در امان نگه می دارد . سلول بنیادی گیاهی موجود در این محصول به کاهش دایره های تاریک و تیرگی و پف زیر چشم کمک می کند . همچنین این محصول صاف کننده خطوط زیر چشم نیز می باشد.

ما را دنبال کنید

lpgptalar3

 

best instagram logo download here 15

 

 

 

ورود پرسنل

worker

تماس با ما

  • گرگان خیابان ولیعصر عدالت 22
  • ٠١٧٣٢٣٢٩٧٤0-45
  •  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • alarm clock  09:00صبح الی 21:00بعدظهر